10/1/12

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟΥ ΠΑΡΟΧΗΣ

Πολλαπλές καταγγελίες έρχονται σε γνώση μας για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν αρμόδιοι υπεύθυνοι της ΔΕΗ Παγκρατίου τις αιτήσεις κατοίκων για την αλλαγή των στοιχείων ονοματεπώνυμου σε παροχές της ΔΕΗ.
Επί πλέον των μέχρι τώρα απαιτούμενων εγγράφων και της ισχύουσας διαδικασίας,  ζητούν την προεξόφληση όλου του χαρατσιού. Αυτό χωρίς την επίδειξη καμιάς εγκυκλίου που να καθορίζει κάτι τέτοιο.
Παραθέτουμε επιστολή κατοίκου του Βύρωνα προς την ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ,  που της γνωστοποιεί ένα τέτοιο γεγονός, και κοινοποιήθηκε και προς την Ανοικτή Πρωτοβουλία.
Καλούμε τους κατοίκους να μην αποδέχονται την εκβιαστική και προφανώς παράτυπη απαίτηση της ΔΕΗ και να μας καταγγέλουν παρόμοια περισταστικά.

Παρακάτω η επιστολή:
 Προς την ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ
Κύριοι , ως πελάτης της εταιρείας επισκέφτηκα σήμερα 10/1/2012  τα γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Πρατίνου(ΠΑΓΚΡΑΤΙ) με σκοπό την αλλαγή στοιχείων ιδιοκτήτη παροχής , ακινήτου του οποίου είμαι ιδιοκτήτης και το  ιδιοκατοικώ από το 1999. Παρά το γεγονός ότι είχα μαζί μου όλα τα σχετικά δικαιολογητικά η συνάδελφός σας κ. Ασημακοπούλου αρνήθηκε να διεκπεραιώσει το αίτημά μου απαιτώντας για λογαριασμό της εταιρείας την εκ των προτέρων καταβολή της πρώτης δόσης του ΕΕΤΗΔΕ(χαράτσι) το οποίο έχω αρνηθεί να πληρώσω από τις 29/12/2011 θεωρώντας το βάρβαρο , αντικοινωνικό , αντισυνταγματικό και παράνομο και την προκαταβολή  από μέρους μου και της δεύτερης δόσης , της οποίας ακόμη δεν έχει εκδοθεί ο λογαριασμός !
Στην προσπάθειά μου ευγενικά να της εξηγήσω ότι αυτό που μου επιβάλει στερείται κάθε λογικής και νομιμότητας με ένα κοφτό « δεν θα ανοίξουμε κουβεντούλα μαζί» με παρέπεμψε στην δντρια του καταστήματος κ.Σακελλαρίου. Στην συνάντηση που είχα με την κ.Σακελλαρίου της εξήγησα πως είναι παράλογο και παράνομο από μέρους της να μου στερεί το δικαίωμά μου να εμφανίζονται τα ατομικά μου στοιχεία στο λμό της ΔΕΗ - άλλωστε ή άρνησή μου να μην πληρώσω το ΕΕΤΗΔΕ θα έπρεπε να έχει επιπτώσεις σε εμένα που ιδιοχρησιμοποιώ και είμαι ιδιοκτήτης του ακινήτου σύμφωνα με τον βάρβαρο ν.4021/11 και όχι στον προηγούμενο ιδιοκτήτη που δεν γνωρίζω καν εάν είναι στη ζωή ! - πόσο μάλλον να μου ζητά να προπληρώσω και την δεύτερη δόση. Με αυταρχικό τρόπο μου είπε πως έτσι επιβάλει ο νόμος . Στην επιμονή μου να μου δείξει τις σχετικές διατάξεις της νομοθεσίας(ασφαλώς και δεν υπάρχουν) ή έστω του σχετικού εγγράφου που την οδηγεί σε αυτές τις αντισυμβατικές και παράνομες κατά τη γνώμη μου πράξεις μου απάντησε αφοπλιστικά « Ετσι μας είπαν» Ποιοι της είπαν   δεν μου είπε ούτε μου εξήγησε πως είναι δυνατόν να συναινεί σε αντισυμβατικές πράξεις εκτελώντας προφορικές οδηγίες κάποιων. Κατόπιν αυτών κατέθεσα σχετική αίτηση που έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου 17/10-1-12 με την οποία ζητώ γραπτές εξηγήσεις καθώς και την αποδοχή από μέρους της ΔΕΗ των νομίμων δικαιολογητικών μου επιφυλασσόμενος για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου. Αγαπητοί συμπολίτες , συνάδελφοι εργαζόμενοι την ώρα που ο ελληνικός λαός πλήττεται βάναυσα από τα αντιλαϊκά , βάρβαρα μέτρα κυβέρνησης ,τροϊκανών , ΔΝΤ(περικοπές μισθών και συντάξεων , απολύσεις , εφεδρείες , χαράτσια και ότι άλλο) δε μένει τίποτα άλλο από την συστράτευση , αλληλεγγύη   και τον αγώνα όλων των εργαζομένων και του λαού για να ανατραπούν αυτές οι πολιτικές και να διατηρηθεί η ελάχιστη κοινωνική συνοχή. Να μην διαλυθεί η κοινωνία. Δυστυχώς μεμονομένες συμπεριφορές όπως αυτές των συναδέλφων σας λειτουργούν διασπαστικά μέσα στην κοινωνία. Παρακαλώ να εξετάσετε το θέμα και να με ενημερώσετε εάν πράγματι υπάρχει έγγραφο της διοίκησης που επιβάλει στους εργαζόμενους να οδηγούν τους πολίτες στην υποχρεωτική καταβολή και προκαταβολή του ΕΕΤΗΔΕ και όχι της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος όταν προσέρχονται για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους στη ΔΕΗ.

Ευχαριστώ
Κοσμάς Τσιάκαλος
Λογιστής-Φοροτεχνικός
2107641365